marți, septembrie 30, 2008

Antrenorul snagovului Mihai Stoica despre Csm Ploiesti

Astazi in prosport a aparut un interviu cu antrenorul snagovarilor Mihai Stoica. Pentru cei ce nu stiu acest Mihai Stoica nu are nici o legatura cu celebrul meme de la urziceni, din contra este unul din antrenorii cu mult bun simt din romania, in trecut el antrenand Ceahlaul in prima liga si pe Fc Brasov in liga secunda. Acum este la inceput de drum intr-un sat al judetului Ilfov unde singura mandrie este reprezentata de pretul pe metru patrat de pamant (am putea spune ca unul dintre cele mai ravnite terenuri din liga a2a este la snagov avand in vedere cat valoreaza pamantul)

Cum caracterizati evoluţia echipei dumneavoastră din partida cu CSM Ploieşti?
Am întâlnit un adversar care are alte obiective, drept pentru care au fost mult mai motivaţi decat noi.Mi-e greu să spun că sunt mai buni.Noi am avut multe absenţe în lot şi nu am reuşit să trecem de euforia victoriei de la Buftea care pentru noi este una foarte importantă.

Care credeţi că va fi ordinea în partea de sus a clasamentului la finalui campionatului?
Ceahlăul Piatra Neamţ, CSM Ploieşti, Sportul Studenţesc, FC.Buftea, FC Botoşani
Restul interviului pentru cei interesati pe http://www.prosport.ro/fotbal-intern/liga-2/mihai-stoica-csm-ploiesti-a-fost-mai-motivata-3243779
Analizand ultima intrebare inclin sa-i dau dreptate antrenorului snagovar,binenteles doar primele doua locuri promoveaza si eu unul cred ca ceahlaul si-a amanetat deja un loc sa vedem daca va fi primul sau al doilea,oricum lupta se va da daca lucrurile continua asa intre noi si nemteni.
eu propun o varianta mai draguta totusi fc ploiesti, ceahlaul,tulcea,sportul,buftea,moreni

Niciun comentariu: