vineri, martie 20, 2009

Emisiunea Suporter de Serviciu

AICI GASITI INREGISTRAREA EMISIUNII : http://www.trilulilu.ro/comithecon/e10e6af17ddc90

La o initiativa spun eu oportuna am fost contactat de cei de la Sptfm pentru o emisiune legata si de subiectul Petrolul.
Punctele forte ale emisiunii au fost :
1. Faptul ca au intrat toti factorii interesati intr-o singura emisiune
2. Dezbaterea pe singurul post national de sport a acestei probleme
3. Faptul ca am fost lasati sa vorbim liber
Din pacate au existat si minisuri dintre care pot evidentia doar durata prea scurta de emisiune si faptul ca nu am prezentat mai amplu aceasta problema
Dintre cele discutate am tras cam o singura concluzie, faptul ca lumea de sport din Bucuresti nu stie ce se intampla cu aceasta echipa, totul fiind ceva nou, si dupa cum stim si noi de domeniul fantasticului.
As mai putea adauga si printra dinti ca Bercea a zis ca nu mai are bani insa putin noantat.
In final vreau sa-i multumesc inca o data lui Nicusor Predesel pentru aceasta sansa spun eu care si-a atins foarte putin obiectivul. In curand voi posta si inregistrarea emisiunii pentru cei ce au ratat astazi sansa de a asculta live.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Tot e bine ca mai exista cineva din Bucuresti care sa doreasca sa prezinte tarii intregi ce se intampla la Ploiesti cu fotbalul. N-a murit, ci se chinuie sa renasca. Pacat ca mai sunt "ginecologi" care vor sa scoata pruncul... mort!

Anonim spunea...

Am impresia ca cineva care lucreaza acolo simpatizeaza (ca sa nu zic mai mult) cu Petrolul..