luni, martie 09, 2009

3 ani de RPSU

In primul articol pe blog am incercat sa explic pe scurt de unde RPSU?

Pe 10 martie se implinesc trei ani de cand brigada Rpsu isi sustine echipa favorita ,Petrolul Ploiesti.In primul rand pentru cei ce nu stiu RPSU inseamna Real Plan Simple Ultras,un nume pe care din fericire nu l-am gasit si la alte grupari pana acum.
Rpsu a fost inca de la inceput alaturi de Petrolul si va fi in continuare alaturi de aceasta echipa.Pentru ca echipa indragita de noi momentan este capturata de niste persoane malefice (Bercea Luca Edi) Rpsu isi manifesta doar adeziunea fata de proiectul Petrolul e al nostru.
Pana acum am ramas fideli ideii de Petrolul si am sustinut echipa asa cum trebuie .In particular cred ca acest blog a facut si mai bine cunoscuta parerea Rpsu fata de ce se intampla in acest moment la Ploiesti.
Pentru ca la o aniversare trebuie sa mai privim si in trecut sa vedem ce am facut ,va propun astazi o serie de poze de la unele meciuri (importante spun eu ) la care RPSU a participat.

FCP -Urziceni 1-1 10 martie 2006 prima afisare a bannerului



Campina -Fcp afisare Banner Deplasare

Rpsu la Bacau in Fcm -Fcp ;mesajul a fost "De trei ani in mizerie /Nimic nu ne mai sperie"


Si la final o poza mai recenta cu peluza galben-albastra din care facem parte

5 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani NOUA ! :)

real plan simple ultras spunea...

Am imbatranit ce mai!

Anonim spunea...

chiar ca am imbatranit...inca un pic si mergem la gradinita :)))

Anonim spunea...

La multi ani RP+SU! La cat mai multe deplasari pentru PETROLUL! ;)

Anonim spunea...

La Multi Ani...pentru Petrolul!