marți, august 19, 2008

Din pacate am avut dreptate!


Asa cum am scris inca din primele articole noi preluam unele informatii pe care le si comentam de pe doarpetrolul.ro si alte site-uri. Ei bine curiozitatea m-a facut sa citesc comentarii mai vechi de pe forum iar acolo am gasit reactile unora dupa meciurile de la Brasov si Otopeni. S-a spus atunci de ce am mai participat la mitting daca mergeam in continuare la echipa lui bercea. Explicatia era atat de usor de dedus incat poate unii nu si-au dat seama: Csm-ul nu exista de facto. La primul meci in C ne-am calcat pe inima si am fost la meci,chiar si la primul antrenament. Si cati eram atunci ca de obicei obisnuiti 50. Am spus-o mereu pe forum avem peste 400 de persoane dar in deplasari procentual vorbind Rpsu ajunge sa aiba si 20%din efectiv.
Cu totii stiti cat de putini suntem noi dar ne respectam echipa si incercam sa o urmam peste tot. Unii doar zic ca fac asta. Poate nu am venit chiar peste tot dar macar pot spune ca la Branesti am vazut 14 oameni sau ca la Botosani de abia eram 20. Pentru ca unii vor sa vina gratis poate de aceea s-a si migrat spre bercea. Respectati faptul ca noi dam bani buni in deplasari pentru ca noi suportam echipa, aici incluzand orice cost .
Desigur cand e vorba de un meci acasa vin si adevaratii suporteri... noi suntem cei de neglijat de acuzat pentru ca ne urmam echipa in deplasari unde normal nu ne vede nimeni.
Si pentru a demonstra inca o data ca am avut dreptate vroiam sa intreb (probabil retoric) s-a obtinut numele de petrolul. NU. Din iarna am fost plimbati vara si acum la toamna. Probabil o sa filmam si noi un b.d. in curand.
In orice caz concluzia este una total dezolanta, decizile care s-au luat ar fi trebui sa atraga mai multa revoltare din partea noastra. Chiar nu vedeti ca s-a ajuns de la un patron la altul. Unde e primaria unde e palmaresul unde e stema si mai ales unde e imnul. S-a acceptat acest compromis pentru ca acum suntem respectati de antrenor si jucatori. Pai sincer si la bercea la fel era numai ca acum baietii astia vor performanta. Cat de mare este respectul lui niculae sau chitu fata de noi cei care am infiintat echipa:ZERO
Daca unii vor sa cante Ploiesti la meciuri de ce acum striga Petrolul???, parca echipa se numeste Fc Ploiesti. Si pentru a combate inca un argument venim din partea unei persoane pe care chiar o respect (pai se numeste Ploiesti uite Fc Barcelona spui un nume fata de Espanyol-citez din memorie) atunci cand spui Ploiesti si te gandesti la fotbal iti vine in minte Petrolul, asa cum in torino este Juventus sau in Manchester, United. Desigur se pot gasi multe argumete de genul aceasta dar mi se pare o greseala sa accepti si sa te mandresti ca echipa ta se numeste Fc Ploiesti.
Sa speram ca vor veni la botosani 200 de oameni si credeti-ma ca atunci voi ati avut dreptate!

Niciun comentariu: