sâmbătă, august 30, 2008

De la o victorie la alta

Astazi (nr sambata) Petrolul nostru a inregistrat cea mai categorica victorie de cand ma duc eu la meciuri. Am stat bine sa ma gandesc daca am mai vazut sapte goluri pe Ilie Oana si am avut concluzia ca de la acel meci cu steaua (nr 5-1 ptr noi) nu am mai vazut asa ceva. Meciul a inceput bine din moment ce in minutul 12 era 2-0 pentru noi. La final scorul a fost de 7-0,cu mentiunea ca forexul a avut si un eliminat.
Astazi au marcat urmatorii jucatori, si sunt multi, CATARAMA, MIHALACHE(2 REUSITE), PAUN, GAFITA(2 REUSITE) si CLAU-GOL TUDOR. De remarcat revenirea lui Gafita care dupa cum a spus si Vivi a depasit un moment de ratacire. Forexul arata inainte de meci ca o echipa solida ce avea cativa ani de liga a2a in spate,insa ambitia acestor juatori a facut clar diferenta. Dupa meciul cu morenarii gazeta sporturilor a titrat Noul Petrolul, eu unul cred ca dupa meciul de azi am recastigat odata pentru totdeauna Petrolul nostru, al fratilor Dridea, al generatiei Cosarek sau Zmoleanu, Grigore, Rachita si toti ceilalti petrolisti de-ai nostri.
Si cu maxim de puncte dupa 3 etape si mai ales dupa victoria la scor, Fc Ploiesti este pe primul loc in clasament unde sper sa ramana cat mai mult timp de acum incolo. Ce imagine ar fi :locul 1 in liga a3a si dupa un an locul 1 in liga a2a!!! Urmeaza deplasarea de la Botosani unde se anunta un nou show marca Vivi &co. Noi unii promitem ca la botosani vom fi acolo si speram langa noi sa se afle cel putin 100 de lupi.
In final ...inca nu-mi revin 7-0 ce victorie!!!

Niciun comentariu: