marți, august 26, 2008

Cronica unei victorii asteptate

Petrolul nostru a reusit duminica a 2a victorie din campionat din tot atatea posibile. Este o victorie ce va nutri moralul jucatorilor mult timp de aici incolo. Din pacate eu am vazut meciul din tribuna nu am beneficiat de reluari si nici nu am auzit comentariul meciului, astfel incat cronica aceasta va fi una din amintirile si trairile de moment.
Meciul a inceput slab pentru noi ,sc wc dovedind la inceput ca are o vasta experienta in liga a2a. Am spus pe parcursul primei reprize ca este exact Petrolul lui bercea cel care joaca doar atunci cand vrea patronul si lucrul acesta s-a vazut. Ei au condus la pauza cu 1-0 printr-un sut din careu a lui Mutiu cel care daca mai tineti minte a fost adus de la buzau din postura de golgetter al seriei. A semnat atunci cu bercea crezand ca se va promova, mare greseala. Imediat dupa gol a urmat o pauza de hidratare iar la reluarea jocului din cateva pase din prima ciobanu se prezinta singur cu Moraru (portarul latrinelor) il fenteaza, mingea se scurge spre poarta dar din pacate egalarea va mai avea de asteptat deoarece Odoroaba scoate de pe linia portii. Imediat dupa acest moment tribuna a2a a inceput sa huiduie in continuu echipa lui bercea la fiecare atingere de balon. Din acel moment impresia a fost ca au cazut psihic, lucru adeverit dupa pauza cand Cladiu Tudor a reusit egalarea, Catarama desprinderea iar acelasi Claudiu Tudor a semnat si o dubla pentru 1-3. Atunci s-a declansat nebunia, tribuna a2a a explodat si nu a mai durat prea mult pana cand am fost evacuati motivul fiind aruncarea tortelor pe teren. Ne-am acceptat cuminti soarta (fericiti si de rezultat) si am mers cu cantec inainte spre tribuna 1 pentru a astepta Petrolul adevarat.Desi mai erau 10 minute am reusit sa mentinem avantajul in ciuda unui gol primit pe final de la palimaru.
Cat despre arbitraj nu pot spune decat ca si-a luat banii inainte. Florinel a tras toate parghile si s-a vazut. In debutul meciului un jucator al sc-ului a cazut singur in careu neatins de nimeni. Asa ceva nu am mai vazut de pe vremea lui Costescu, macar el stia sa scoata un penalty, din pacate morenarii nici la simulat nu sunt buni. A fost clar ca a existat un blat cu arbitru deoarece s-a tras intr-o singura parte. In loc de penalty pentru noi se da fault in atac si din cate am inteles meciul s-a prelungit si cu vreo 8 minute...sa fim seriosi bercea ai ajuns la caputul drumului.
Felicitari inca o data pentru victorie si asteptam confruntarea cu padurarii de la Forex.

2 comentarii:

Anonim spunea...

nu e de ajuns sa spui ca sc wc are experienta in div b...ei au o foarte mare experienta in div b...de fapt ei numai acolo au experienta

Anonim spunea...

nenea moderatoru, pune domne si o poza cu stema cea noua , ii gasesti u loc langa cea cu scutu