vineri, octombrie 17, 2008

Suntem obsedati

Deja nu mai este o parere unica ci devine un adevar incontestabil, noi suntem obsedati de Petrolul. De mult am vrut sa aduc in prim-plan aceasta obsesie insa acum in prag de etapa ma simt nevoit sa o fac. Noi suntem unici, nu iubim alte echipe, nu mergem la nationala (cel putin unii dintre noi) si nu ne afisam iubirea fata de echipa. Maine vom avea inca un meci in lupta noastra pentru promovarea. Putinii care am mai ramas vom veni si la acest meci din datorie, din obligatie, ca si cum am rata o intalnire importanta. Suntem dependenti de Petrolul fara el nu stim ce sa facem, nu suntem dependenti de rezultate altfel nu am fi stat atata in mocirla creata de bercea si co.
A tine cu Petrolul e o slujba in sine, ca sa ajungi la un meci trebuie sa schimbi 3 trenuri, sa ceri masina de la servici, sa te imprumuti la prieteni s.a.m.d.
Lipsa rezultatelor a facut victime numai in randul suporterilor ce vroiau victorii, asa am ajuns acum sa vedem cum lupii de ieri astazi sunt spurcati sau caini. Nimeni nu ne intelege pe noi pe cei ce am ramas cu Petrolul, de ce continuam, practic este greu de inteles cum poti sa tii cu o echipa ce joaca prin c sau b. Noi nu avem mentalitatea din Vest daca am fi avut-o acum Petrolul ar fi avut si ea 1 milion de suporteri si nu ar mai fi inregistrat aceasta perioada de turnura in care se afla acum.
Maine este meci, eu ma voi duce la fel ca toti lupii adevarati, ne vom saluta pentru ca deja ne cunoastem, vom canta ne vom bucura si ne vom intoarce apoi acasa, in mai putine cuvinte suntem o familie care isi face iesirea de sambata in parc. Singurul lucru pe care il uram este atunci cand vin musafiri importanti la masa si toata familia vrea sa participe, atunci suntem nevoiti sa acceptam si veri si unchi si matuse si copii infiati si pe toti cei care nu au nici o treaba cu familia cotidiana a petrolului.
SI LA BINE SI LA RAU
PETROLUL E CLUBUL MEU

Un comentariu:

Unknown spunea...

Petrolul este o stare de spirit. Nu numai un nume sau, daca vreti, un simbol. Petrolul este o echipa pentru care ai simtit ca a fost dragoste la prima vedere. Divort nu va exista niciodata. Daca l-ai iubit cu adevarat. Petrolul este ceva curat. Cel de acum este o pastisa, un... ceva murdar rau de tot. Fiindca a fost confiscat de niste bestii! Care merita sa dispara!