sâmbătă, octombrie 18, 2008

Eu nu tradez niciodata!

Proaspat revenitul Cristi Vlad a tinut sa ne aduca aminte inca odata ca el nu tradeaza niciodata pe nimeni, mai ales pe cel care a facut aceasta echipa posibila: Vivi Rachita. Un gol a fost de ajuns sa-i permita lui Cristi sa apostrofeze spectatorii pentru cele strigate. Din pacate Cristi, desi jocul tau a fost unul bun, vazandu-se clar ca tu n-ai mers pe blat, asta nu iti da dreptul sa vorbesti asa galeriei. Mai mult cei ce am fost la Modelu, dupa cum era de asteptat, reprezentam nucleul galeriei, cei ce am facut posibil ca niste jucatori precum Gheorghe *nr 30, sa joace pentru acest oras si mai ales pentru aceste culori.
Un meci slab mult sub cele pe care le-am avut in c, am alergat dupa egalare tot meciu si din fericire am reusit s-o obtinem pe final. Pe un gazon foarte bun tehnicitatea unora dintre jucatori s-a vazut clar. Contraatacurile modelenilor demonstrau cum niste amatori ai fotbalului pot fi facuti jaloane.
Singurii remarcati pot fi : Vlad, Taka si dupa parerea mea Nae. In privinta ultimului, el a demonstrat ca vrea, din pacate nu are talentul altora dar din cate a avut de facut nu a gresit mai deloc. Si asta in conditile in care Nae a fost evidentiat de Vivi dupa meciul cu Giurgiu drept unul dintre jucatorii fara mari perspective. Iata ca el vrea si se vede.
Injuratul etapei : Gheorghe Vasile, a gresit la golul 2 cand i-a scos pe toti cei 7 jucatori ai modelului din offsaid, a ratat victoria cand a ales sa paseze slab pe jos in loc de un sut, a lasat partea de teren a lui libera pe final refuzand chiar sa se mai retraga in aparare!!! Nu stiu daca a vazut cineva dar trebuia sa vina Taka sau Nae sau Rohat sa-i asigure partea!!!! incredibil
Speram ca Vivi va vorbi odata cu Niculae pentru ca vin dupa cum a declarat si el dupa meci trei meciuri grele,"ma sperii cand ma gandesc ca sambata avem cu Buftea miercuri cu Progresu si dupa Dinamo 2, cu cine sa joc???"
Partea buna e ca desi am facut egal beneficiem de rezultate si urcam momentan in clasament se pare pe locul 1. NEMERITAT
Poze si mai multe pareri pe http://www.doarpetrolul.ro/ si acum ca tot a venit vorba pe site intotdeauna am avut o admiratie pentru cei ce prefera sa fie petrolisti din spatelele tastaturii, uitati-va cate commenturi sunt pe site si cati au venit la meci, ne meritam soarta!

Niciun comentariu: