duminică, octombrie 18, 2009

Nu mai acuz pe nimeni

Nu stiu cum sa incep acest post fara sa nu folosesc o vorba din popor. Am stat sa ma gandesc la cateva solutii pentru situatia in care ne aflam si am realizat ca orice lucru care se doreste a fi unul bun si constructiv nu are cum sa prinda. Se spune ca cel mai destept cedeaza sau ca vorbele, cuvinte, sau expresile neaose dor cel mai mult. Pe mine nu a avut cum sa ma doara acea palma decat prin prisma faptului ca a venit de la o persoana pe care o cunosteam, asa cum nu ma asteptam nici la gestul de la inceputul meciului de la o alta persoana pe care eu am ajutat-o atunci cand nimeni nu imi cerea acel lucru. Nu am dorit niciodata sa mi se intoarca favorurile insa mereu am crezut ca in peluza ar trebui sa exista respect !
Stiu doar 12 persoane care va pot spune ce inseamna atmosfera dinaintea unui meci in deplasare, ce inseamna o masa luata intre niste oameni care impartasesc aceeasi pasiune. S-a intamplat la Tulcea ca cei veniti mai devreme sa ia masa impreuna, chiar daca fiecare dintre noi avem proprile idei si divergente, mereu am reusit sa ne strangem la o masa si sa ni le spunem in fata, si niciodata nu am mocnit conflicte care nu isi aveau rostul.
Si ca sa inchei cat mai succint si fara sa divaghez si deranjez din nou prea multa lume, o sa spun ca RPSU o sa continue indiferent de numarul membrilor sau parerile unora. O perioada vom renunta in a ne mai asocia cu diverse personaje asa cum foarte bine am facut si la Cupa Suporterilor acolo unde doar noi am avut curajul sa protestam prin neprezentare.
Pana atunci voi astepta in continuare pe cei care vor sa citeasca despre Petrolul adevarat pe blog, si voi continua munca pe care o depun de mai bine de un an pentru promovarea problemelor dar si succeselor noastre, pardon ale Petrolului.
HAI PETROLUL, NE VEDEM LA TRIBUNA I !

3 comentarii:

kaLoo spunea...

Nu ai ce sa zici. Stii parerea mea! "Huligani"

1acolo spunea...

te duci la tribuna dai 5 lei,stai în peluza dai 3 lei :)) bucuria golului de neprețuit, sa vedem acum ce parte a stadionului o sa fie mai plina... am auzit ca o sa se introducă bilete de sambata viitoare. e adevarat ?

real plan simple ultras spunea...

@1acolo da f adevarat 3, 5 si 10 ron in functie de sectorul dorit, adica peluza a2a si trib 1