marți, februarie 10, 2009

Vise Umede De Noapte

Oficial suntem cei mai ghinionisti suporteri din tara asta nenorocita a noastra. Pentru ca nimeni nu a mai trecut prin ce am trecut noi si nimeni nu poate spune ca s-a luptat atat pentru ca o simpla echipa de fotbal sa existe. Pentru ca noi am vrut atat...sa existam...acolo sus...pentru ca dupa atatia ani petrecuti pe maidanele tarii simpla noastra existenta a devenit un vis.
Ma uit cu stupoare cum asa-zisii suporteri ai "marilor echipe" protesteaza si se zbat ca echipa lor nu se bate pentru campionat sau cum echipa lor nu se califica intr-o cupa europeana...nu ii inteleg...si probabil ca nu ii voi intelege niciodata...
Cel mai mare vis al nostru de noapte a devenit simpla prezenta in prima divizie ( nu imi place numele de liga I ). Asta e tot...sa fim acolo...sa iesim pe un loc onorabil care sa ne asigure ramanerea acolo...si poate din cand in cand sa luptam pentru cupa...si atat.
Multi dintre noi spun in micile noastre discutii "ce as face daca am promova" sau " frate daca am lua o cupa...doar atat...pai nu mai dau pe acasa 3 zile" . Si daca stai sa te gandesti ca noi vrem ceva atat de banal...noi vem o echipa cu numele de PETROLUL, continuatoare a unei echipe care a adus atata bucurie ploiestenilor acum multi ani. Vrem ca autoritatile locale sa fie alaturi de noi...de ploiesteni. Vrem un stadion...nu o Maracana...dar unul decent care sa permita un spectacol fotbalistic adevarat. Si atat.
Din pacate vad cum aceste mici vise se indeparteaza...pentru ca dupa visul care a fost fc ploiesti acum returul sta sa inceapa iar lucrurile se amana de marti pana vineri si apoi iar marti.
Dar poate toate aceste vise se vor adeveri vreodata...poate tot necazul asta va fi indepartat si toate vor fi bine...iar o sa putem spune "noi am fost acolo cand a fost mai greu".

Niciun comentariu: