sâmbătă, februarie 07, 2009

Gata cu speculatile

Asa cum am anuntat dupa demiterea lui Vivi de la echipa : Petrolul a murit. Pacturile tacite precum si toate concesile de pana acum ma fac sa cred ca din martie nu vom avea nici o echipa la care sa ne mai deplasam.
Prima greseala nu a reprezentat-o plecarea de la bercea si compania ci acceptarea in vara 2008 a unei conduceri mincinoase (inca una) fara nici o justificare. S-a promis in divizia c ca numele de Petrolul 52 va putea fi obtinut pana la inceperea ligii secunde. Lipsa de interes a conducerii nu a preocupat deloc galeria care din nou a aceptat tot ce se intampla. Mai mult marele blatist Chitu a fost pus presedinte, arajand si cateva meciuri pentru ploiesteni. Atunci rpsu.blogspot.com a fost primul care a anuntat (si aproape singurul )ca meciul dinamo2 - fcp a fost blat. Era inca un semnal pentru a ne face sa protestam, din pacate nu am facut acest lucru decat cand era prea tarziu.
Dupa miting am fost iar luati de val si purtati spre un primar care nu a facut nimic, pardon imi cer scuza a creat un power point cu tema :"Ilie Oana",un primar care a stat la discutii cu toata lumea MAI PUTIN cu echipa pe care noi am condus-o spre liga a2a. Da asa este Volo nu s-a deranjat sa trimita o invitatie si pe adresa echipei Fc Ploiesti, pentru ca probabil singura varianta a fost de la inceput colaborarea cu bercea.
Dupa volo, haul, o parte a suporterilor prin intermediul demisului Vivi Rachita au luat repede (de remercat) legatura cu un nou potential investitor, Ionut Negoita, cel care a declarat azi in prosport ca este dinamovist. Dar nu conteaza acest lucru pentru ca stim ca si Niculae tot caine era, asa ca ar trebui sa ne concentram pe faptul ca primaria si Negoita nu au miscat nimic.
Inca o greseala modul in care a fost comentata aceasta situatie: "haideti sa nu vorbim nimic pana nu se intampla ceva" sau daca vreti traducerea "taceti din gura ca stim noi mai bine si ca totul va fi bine nu prea conteaza ce mai vreti si voi"
Cam atat cu investitorii acum a mai ramas o singura persoana : Patraru cel care a fost de acord cu tot ce s-a pus pe masa insa a facut o singura greseala a spus: 'suporterii nu sunt de acord decat cu preluarea unei echipe de liga a2a' NU Dragos eu vreau Petrolul, si nu sunt singurul. Vreau sa vina volo, Negoita sau oricare alt om sa cumpere de la bercea echipa din liga judeteana (4), cea care are palmaresu si istoria si sa ne formam o noua echipa cu un manager care sa stea 17 -20-30 de ani la echipa la fel ca Ilie Oana.
Acum in final urmeaza si mea culpa deoarece si eu am fost intr-o oarecare masura de acord cu decizile luate, insa chiar si daca nu as fi fost tot ce puteam face era sa evidentiez greselile. Acum eu cred ca ar fi minunat sa ne facem echipa din liga a4a sa fie echipa Petrolul cea cu traditia iar la echipa sa fie un antrenor care sa stea mult si bine pentru ca contrar tututor aparentelor mai sunt multi petrolisti pe lumea asta exemplu fiind Marinescu, sincer de ce credeti ca nu a plecat pana acum???... el insusi a declarat ca modelul lui este Tavi Grigore, si cu totii stim la cate echipe a jucat Tavi.

Un comentariu:

Anonim spunea...

din pacate 100% adevarat