miercuri, august 25, 2010

In Cupa si in campionat...

Erai de`ntrecut, echipa mare d`altadat mereu sa fi avrut. Poate ca versurile din imnul Petrolului ar trebui din cand in cand recitite atat de fani cat si de conducere pentru ca obiectivul propus, promovarea si o comportare buna in Cupa, sa fie indeplinit.
Petrolul a invins, acasa sau in deplasare inca nu stiu, pe Conpet scor 2-0, si trece mai departe in competitia unde mereu a reusit sa suprinda cand nimeni nu ii dadea nicio sansa.
Dupa meciul disputat la Strejnic declaratie au fost, asa cum e totusi normal dupa o victorie, de mai mare, astfel Vivi Rachita a declarat pentru ziarul Republicanul urmatoarele:
"A fost o calificare meritată şi i-am felicitat pe băieţi pentru faptul că am câştigat şi am mers mai departe. Însă, am şi multe semne de întrebare, la care sper să găsesc răspunsul cât mai repede. Am dat dovadă de lipsă de concentrare, pentru că am ratat foarte mult şi, în acelaşi timp, a existat şi o interpetare nu tocmai corectă a unor faze de apărare. Dacă repetăm aceste greşeli şi în campionat nu cred că o să ne ierte cineva"

"Cât despre obiectivul nostru în Cupa României, tot ceea ce ne-am propus este să mergem cât mai departe posibil. Poate chiar să atingem semifinalele, aşa cum s-a întâmplat acum cinci ani, şi nu vreau să se creadă că spun lucruri mari. Avem jucători cu experienţă, iar Cupa României este recunoscută ca fiind o competiţie în care se poate întâmpla orice"

Petrolul: A. Vlad - Păun, Stegaru, Bozga, P. Stoica - Enescu, Cr. Vlad (cpt) (76 Gafiţa) - Opriţa, Fl. Dumitru (60 Stan), Budescu - Ene (66 Stănescu)

Niciun comentariu: