vineri, iunie 05, 2009

Un suporter despre Cupa...

Daca in articolul de mai devreme, ce nu imi apartine, s-a cam spus de ce nu participam si cam ce credem despre unele participante, in articolul de "seara" o sa prezint un interviu marca rpsu.blogspot.com. La initiativa mea un suporter cunoscut de voi toti a raspuns la cateva intrebari legate de aceasta competitie. Dar inainte de toate propun sa admiram si trofeul castigat de Rpsu la cea de a doua editie...
Inainte de Cupa Suporterilor, avem un interviu “inedit” asa cum l-a caracterizat chiar intervievatul de astazi. Nu o sa spun cine este insa va asigur ca la prima editie merita din plin titlul de cel mai bun fotbalist, sau golgheter al competiei.
Mai mult la urmatoare editie a fost contestat dreptul sau de joc, pe motiv ca este legitimat la o echipa profesionista. Inima sa 100% petrolista a facut insa ca aceasta contestatie sa pare din start ridicola. A castigat primul trofeu al Cupei Suporterilor si acum este aici sa ne spuna ce alte lucruri frumoase se mai petrec la aceasta competitie. Interviul este unul marca celor facute si pana acum pe blog, un interviu la care am o singura remarca si aceea este ca evenimentul de anul acesta va avea o misiune dificila in a fortifica relatia intre suporteri avand in vedere ca o parte dintre participanti s-au aflat de partea cealalta a baricadei.
Dar acum sa trecem la interviu :
1. De ce Petrolul?
Din pasiune, din dragoste pentru patrotismul local si orgoliul cu care am fost invatati sa traim cand vine vorba de acest simbol al orasului !
2. Noi ne cunoastem de foarte mult timp si amandoi stim cate am trait pe Ilie Oana, dar care este cel mai frumos eveniment de "acasa" ?
Pai...sunt foarte multe, mi-e greu sa aleg unul anume insa...nu avem cum sa uitam meciurile in care umileam Steaua pe Ilie Oana si bineinteles turul din sezonul 2000-2001 cand Petrolul se afla pe locul 2, sau cu un an mai devreme contra Rapidului (4-2 ptr noi). Ce vremuri !
3. Revenind la Cupa Suporterilor spune-mi te rog la cate editii ai jucat pana acum ?
La 2 din 3, din pacate nu am putut participa la ultima…
4. Ce performante ai atins in cele 2 editiii la care ai participat ?
Am castigat trofeul la prima editie alaturi de Wolves, iar la a doua editie am ajuns in sferturi cu aceeasi echipa.
5. Inainte de a 2-a competitie in 14 ti s-a contestat dreptul de joc pe motiv ca joci la o echipe profesionista ?
Nu am luat in serios aceasta "sicana" atat timp cat sunt membru al peluzei de foarte multi ani, chiar daca am cochetat cu forbalul profesionist (div C)
6. Anul acesta vei participa ?
Da voi participa si anul acesta, alaturi de echipa Veteranii.
7. De ce nu Wolves ?
Am ales echipa care m-a dorit cel mai mult si care m-a facut sa cred ca pot repeta isprava din prima editie.
8. Ca sa fim in asentimentul fotbalului romanesc, ce sanse aveti?
Sincer, aceleasi sanse pe care le are fiecare echipa inscrisa la acesta competitie.
9. Cupa Suporterilor o competitie a tuturor petrolistilor, care a fost pentru tine cel mai frumos moment ?
Castigarea trofeului la chiar prima editie, alaturi de niste baieti cu care m-am inteles foarte bine, a fost ceva deosebit.
10. Crezi ca si Cupa de anul acesta isi va realiza rolul de a unii comunitatea galben-albastra ?
Cu siguranta, acesta este si scopul ei, de a ne unii.
11. La ce te astepti de la aceasta a4a editie a cupei suporterilor ?
Ma astept la o competitie foarte disputata avand in vedere ca orgoliile sunt destul de mari si multa lume isi doreste sa castige acest trofeu, dar mai presus de orice, respectul celorlalti.
**** multumim pentru interviu si mult succes duminica si orice ar fi Hai Petrolul !

Niciun comentariu: