miercuri, iunie 03, 2009

Ultimul meci in Europa



Daca un oras de 17.000 de locuitori va trai bucuria participarii in CL pe un stadion de 30.000 (incap toti), din pacate orase foste castigatoare de campionate nu se mai pot bucura nici macar de liga a 2-a. Petrolul nostru mult iubit este in liga a 4-a si noi ne enervam pentru redumita Astra. Asta e, nu vad de unde atata suparare.
In alta ordine de idei astazi as vrea sa aduc aminte ca Petrolul mai si castiga Cupe, si prin victoria din 95 i-a permis sa joace intr-o competitie inexistenta acum, Cupa Cupelor.
Dupa un prim tur usor Petrolul a dat de Rapid Viena, o formatie buna, nu foarte buna, a fotbalului european. Sa fi fost ghinionul si lipsa de experienta care au facut ca Petrolul sa piarda o calificare care putea veni daca se inscria acasa din numeroasele ocazii avute.
Meciul de la Viena (nr capitala Austriei nu restaurantul de pe bulevard ) a fost unul bun pentru noi, de altfel Petrolul a marcat singurul gol din actiune al meciul, restul survenid in urma a catorva faze fixe, din nou lipsa de experienta.
Concluzia este ca nu am fost inferiori si ca ne puteam califica, dar ca orice echipa romaneasca stram prost cu moralul - vezi ratarile de la Ploiesti - .
Am trait meciul de la Viena in fata televizorului, cum probabil au facut-o multi de varsta mea. Acum as da orice sa am posibilitatea de a merge la Viena pentru a vedea Petrolul in Europa!
La 2-0 a intrat un jucator ce mi-a placut. Un jucator slabut, brunet cu ochii caprui. Un jucator ce si-a sarutat cruciulita de aur (atunci era voie) de la gat dupa care si-a mascat-o sub tricou. I-am zis atunci tatalui meu. Sa vezi ca marca si la Ploiesti ii batem. Evident ca raspunsul a venit prompt si poate rasul tatului meu a fost stopat de varsta mea inca frageda (nr 10 ani) " Ei nu cred sa vedem". Nu cred sa fi trecut 10 minute si omul cu umbrela de pe margine reusea o schimbare ce ii aduce singurul gol al dublei manse. Asadar TOADER A MARCAT! Eram fericti, si la 3-1 tot bucuros eram, macar am dat gol, oricum nu se astepta nimeni sa ajungem aici, tot ce a fost era deja un bonus!


Un comentariu:

Anonim spunea...

Ce inceput bun pentru o echipa mare, care sa atace titlul, cupa si chiar cupele europene, a fost atunci, pe vremea cand se juca impotriva echipei austriece Rapid Wien! Una pe care am curajul sa spun ca Petrolul o putea elimina! Tot atunci, un politruc, ajuns ulterior mare director de banca, avand sediul pe drumul de la Hale spre Nord, a promis nocturna la stadion! Ce-l durea gura sa promita! Cand colo, baietii aceia care au umplut tribuna oficiala in vara lui '95, pe fostul "23 August", nu au nimerit cum sa vanda jucatorii buni, unul dupa altul, la granzii din Capitala! Si nici azi vad ca nu mai scapam de ei!