joi, ianuarie 22, 2009

Doliu financiar in randul suporterilor

Dupa ce timp de un tur de campionat suporterii au strans fix 2008 ron, dintre care majoritatea s-au cheltuit, in urma meetingului de vineri 16 ianuarie 4 suporteri petrolisti au fost amendati de catre jandarmerie. Motivele tin de organizare si mai precis de calitatea fiecaruia dintre ei de organizator, lipsa lor de implicare in stoparea multimii samd. Asadar iata un subiect ce ne atinge direct 4000 ron amenzi ! in conditile in care noi nu am strans decat 2000 in 6 luni. Sa vedem ce se va face, eu sper sa gasim o solutie iar dupa cum am vazut ca este parerea generala aceasta ar fi o strangere de fonduri.
Am ales acest subiect deoarece este mult mai important, cat despre bercea, astra si kaproni deja nu mai am cuvinte pur si simplu lumea a uitat si prefera sa urmeze un om decat o idee asa cum s-a justificat fiecare actiune a noastra. Ideea era sa avem PETROLUL iar noi vrem sa detinem 99% din Astra. La revedere si drum bun, si ca un facut ghici in ce an o sa mai vezi tu Petrolul in liga 1 sau Fc Ploiesti, sau Kaproni, sau Petrolul Teleajan. Daca am fost un an in C asta nu inseamna ca nu mai trebuie sa ne intoarcem acolo, si in D voi merge numai sa fie Petrolul.
Concluzia e ca nu numai Bercea minte mai sunt si altii, sa speram ca odata si odata isi vor da seama si cei care recunosc ca sunt "naivi " desi daca vor face acest lucru isi vor depasi conditia.

Niciun comentariu: