miercuri, aprilie 21, 2010

Victorie

Petrolul spulbera pe Bacau. Anul trecut la Bacau am vazut pentru prima data Petrolul pe care ni-l dorim cu totii, o echipa care lupta pentru fiecare balon. De atunci au plecat cativa jucatori, insa cel mai important ramane unitatea de grup.
Elek a fost inlocuit de Radchenko, cel care a reusit astazi o dubla! Inceputul, asa cum l-a vazut si Vivi a fost unul destul de slab, insa golul lui Budescu a deschis calea catre un show! Si ca tot am adus vorba la tabela, de mult am vrut sa mentionez ca aceasta este prima electronica din istoria Petrolului (nu pe beculete cum avea B****a), si mai mult este exact in stilul celor folosite si in insula.
"O victorie care în primele 25 de minute nu se contura, am început slab - multe neinspiraţii în combinaţii - din păcate, deşi facem antrenamente din 2-3 atingeri văd că in meciuri nu se pun practic - sper să-i fac să inţeleagă că trebuie să joace mai mult din atingeri.
Am avut acea execuţie a lu Budescu care ne-a descătuşat puţin! Am intrat cu 1-0 la pauză. La vestiare, am intrat mai tare în ei - am încercat să-i trezesc. Mă bucur că am marcat repede după pauză - i-am felicitat pe jucători pentru rezultat şi pentru o parte de joc. Le-am zis să uite acest meci, la Galaţi ne aşteaptă un meci greu cu o echipă ce vrea să se salveze de la retrogradare
" Vivi Rachita pentru http://www.doarpetrolul.ro/, noul site cu si mai multa atitudine petrolista !

sursa foto : prahova24hours.blogspot.com iar mai multe detalii cu si despre atmosfera de la meci in cursul zilei de maine !

Niciun comentariu: