luni, ianuarie 11, 2010

Concurs Top Level Hosting

Abonat fiind la site-ul de concursuri,Concursuri.biz, am primit un mail ce ma invita la un concurs organizat de Top Level Hosting . Concursul contine mai multe teme, ca: gazduire web pentru blog, platforme pentru blog, gazduire platita sau free, cum mi-a schimbat bloggingul viata, de ce blogul meu merita un domeniu, de ce blogul meu merita o gazduire profesionala.

Am ales tema: De ce merita blogul meu un domeniu.

Acest blog, reprezinta o brigada din cunoscuta galerie a Lupilor Galbeni, sustinatori infocati ai Petrolul Ploiesti. Ideea de a face un blog a fost pentru a face cunoscut Petrolul dar si brigada. Prin publicarea articolelor din anii de glorie ai Petrolului cred ca mi-am atins scopul.
Real Plan Simple Ultras, merita domeniu pentru urmatoarele motive:
- ar fi mult mai usor de gasit in motoarele de cautare
- am fi priviti altfel de comunitate
- suntem romani si suntem mandrii de acest lucru si un domeniu .ro ar spune totul
- am avea mult mai multe facilitati pe un domeniu propriu
- nu ne-am mai impiedica de unele restrictii impuse de blogger
- plus ca am avea acest domeniu pe viata

Acestea sunt motivele pentru care eu mi-as dori acest domeniu pentru blogul meu. Probabil ca pe parcurs vor mai veni, dar momentan doar acestea imi vin acum in minte.

Gazduire Web